NOVETATS

PROYECTO ERASMUS + VET 2017/18 :El dia 9 de novembre l'institut va acollir les entrevistes personals del procés de selecció Erasmus +

HORARI DE CONVOCATÒRIA D'ENTREVISTES PER A LA SELECCIÓ D'ESTADES ERASMUS+

ADMESOS

EXCLOSOS
 Alumnes grau mitjà admesos  Alumnes grau mitjà exclosos
 Alumnes grau superior admesos

Alumnes grau superior exclosos

PROPERES ACTIVITATS ACTIVITATS RECENT

Setmana del 20 de novembre xerrades Marató TV3

24 i 27 de novembre Taller "cossos perfectes"per  ADC
i 3r ESO

28 de novembre Visita a la Fundació Tàpies (3r d'ESO)

29 novembre Obra de teatre "El Lazarillo" 2n ESO a Badalona

29 novembre Taller: que fas? (2n BATX)

30 novembre sortida al Cosmocaixa (2n ESO)

Sortida al parc Güell

Click to enlarge image IMG_20171024_115113.jpg

Visita SEM amb 1r de TES

Click to enlarge image IMG_3321.JPG

XV Jornades de qualitat a l'ensenyament

Noticies Erasmus+

Butlletí d'ofertes de treball, cursos i beques per a joves de la setmana 17 novembre

LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC (BTX)          CURS 2017-18

CLASS

SCAPE

Simulacre 2017

Concurs de TES 2017

HEM OBTINGUT LA CARTA ERASMUS +

El nostre Institut Les Vinyes ha obtingut la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE), una concessió que ens omple de satisfacció per la seva significació en l’àmbit educatiu.
Convocada per la Comissió Europea, la carta ECHE ens va ser concedida el passat 3 de novembre de 2016, i constitueix el marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional que tot centre d’educació superior pot dur a terme en el marc del Programa Erasmus + de la Comissió Europea.
Aquest programa té com a objectiu atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge d’estudiants universitaris i de formació professional de grau superior. El Programa ofereix oportunitats per a la mobilitat d’estudiants i professors a l’estranger, especialment, a Europa.
La concessió de la Carta Erasmus  no només suposa un gran avenç per a realitzar projectes sinó també un pas més cap a la internacionalització del nostre centre.

LIPDUB LES VINYES 2016

Us presentem el lipdub de l'institut. Visita el nostre institut i coneix els seus espais, alumnes, equip directiu, personal de secretaria, consergeria, neteja  i professors/es d'una manera divertida i original.
No t'oblidis de veure el making off!
Ha sigut una experiència molt gratificant i un projecte comú de tot l'institut que tots/es hem gaudit!
Enjoy!

Veieu el