Asunto:
Butlletí d'Ofertes de Treball, Cursos, SVE i Beques per a joves (1a setmana abril 2018)
De:
Barcelonès Jove <comunicaciojove@barcelonesjove.net>
Fecha:
04/04/2018 13:03
Para:
sterol@xtec.cat

04 d'abril de 2018

VISITA L'EXPOSICIÓ ITINERANT AUTOESTIMA'T!

La podràs veure als equipaments juvenils de diferents municipis del Barcelonès

Consulta les dates i de més recursos fent clic a la imatge

Us presentem el Cicle "No estàs sol/a davant els trastorns alimentaris" amb el que tractarem i profunditzarem en aquesta problemàtica facilitant-vos informació i recursos online a més de l'exposició itinerant Autoestima't 2018 que podreu visitar del 9 d'abril fins al 04 de maig a diferents equipaments del municipis de la comarca del Barcelonès (Badalona, Barcelona, L'Hospitalet, Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma).

VOLS TREBALLAR AL MÓN DEL LLEURE?

Fes clic a la imatge per a més info i inscripcions

Si estàs interssat/ada en començar a treballar amb infants en diferents espais de l'educació no formal, com són els menjadors escolars, els casals d'estiu, les cases de colònies, o les activitats extraescolars...
Conèix el
Sector del Lleure: No et perdis totes les activitats gratuïtes que t'oferirem del 16 al 26 d'abril als equipaments juvenils del Barcelonès per a que puguis endinsar-te i començar a treballar en aquest sector.

Ofertes de Voluntariat Europeu SVE:

Noves Ofertes SVE:

Ofertes encara vigents SVE:

Altres voluntariats

1.Tallers de l'Oficina Jove del Barcelonès:

1.1. Tallers Ocupació Cicle Treballar al món del Lleure:
3.Altres tallers:

4.Formació Ocupacional:

Beques i pràctiques aquí:

Beques i pràctiques a l'estranger:

Subvencions:

Premis i Concursos:

Estigues al cas de l'actualitat relacionada amb els àmbits que t'interessen consultant les Notícies de www.barcelonesjove.net

Recorda que pots enviar-nos el teu CV i
l'actualitzem en 48hs en funció de l'oferta de
feina o sector que ens indiquis!!

Segueix-nos també a les xarxes socials:

Nos informamos que los videntes de los derechos asistenciales pueden ser elegidos como miembros de la comarca, como las administraciones públicas supramunicipales de la provincia de Barcelona, ??como la administración autónoma de Cataluña, en el marco de los ejercicios de las diversas competencias en matemáticas. de joventut. Aquest consentiment de cessió de dades serà revocable en qualsevol momento, sense efectes retroactius. Podreu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel.lació i oposició al tractament de les vostres dades personals, en els termes i condicions previstas a la pròpia LOPD a través de carta adreçada a la Gerència del Consell Comarcal del Barcelonès, al carrer de les Tàpies. 4 08001 de Barcelona