NOVETATS

Dossiers d'angès setembre  |  Dossiers de francès setembre

LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC (BTX)          CURS 2017-18

Matrícula alumnes nous de 1r d'ESO del 12 al 16 de juny.
Recollir full informatiu en consergeria

INFORMACIÓ PER A LA PREINSCRIPCIÓ POSTOBLIGATÒRIA

Full informatiu Batxillerat
Full informatiu Cicles de Grau Mitjà
Full informatiu Cicles de Grau Superior
Full informatiu Programes de Formació i Inserció
Full informatiu curs de preparació per a la incorporació als Cicles Formatius de Grau Superior Model de Preinscripció

Informació General  (Departament Ensenyament)

CLASS

SCAPE

Simulacre 2017

Concurs de TES 2017

HEM OBTINGUT LA CARTA ERASMUS +

El nostre Institut Les Vinyes ha obtingut la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE), una concessió que ens omple de satisfacció per la seva significació en l’àmbit educatiu.
Convocada per la Comissió Europea, la carta ECHE ens va ser concedida el passat 3 de novembre de 2016, i constitueix el marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional que tot centre d’educació superior pot dur a terme en el marc del Programa Erasmus + de la Comissió Europea.
Aquest programa té com a objectiu atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge d’estudiants universitaris i de formació professional de grau superior. El Programa ofereix oportunitats per a la mobilitat d’estudiants i professors a l’estranger, especialment, a Europa.
La concessió de la Carta Erasmus  no només suposa un gran avenç per a realitzar projectes sinó també un pas més cap a la internacionalització del nostre centre.

LIPDUB LES VINYES 2016

Us presentem el lipdub de l'institut. Visita el nostre institut i coneix els seus espais, alumnes, equip directiu, personal de secretaria, consergeria, neteja  i professors/es d'una manera divertida i original.
No t'oblidis de veure el making off!
Ha sigut una experiència molt gratificant i un projecte comú de tot l'institut que tots/es hem gaudit!
Enjoy!

Veieu el