NOVETATS

Contracte del servei de neteja

Butlletí d'ofertes de treball, cursos i beques per a joves de la 2n setmana de gener.

PROPERES ACTIVITATS ACTIVITATS RECENTS

Xerrada "donació de sang" Alumnes de CAI 15 de gener

Sortida a Ecometropoli amb 1r d'ESO 16 i 18 de gener

Visita a "Cosmobeauty" BCN dels alumnes de GFGM i PFI perruqueria 22 de gener.

Visita a Colonia Güell (4t d'ESO) el 23 de gener.

Xerrada 2n de BATX. "dona, conflicte armat i construcció de Pau" 24 de gener.

Xerrada sobre Cinema a la Bilbioteca Singuerlín (optativa cinema) 26 de gener

CAMPIONS DEL CAMPIONAT DE FUTBOL SALA DE SANTA COLOMA (BATX)

VISITA AL CIRC CATÒLIC DE BADALONA 2n ESO

VISITA ESCOLA DEL MAR BADALONA 1r BATX

NOTÍCIES ERASMUS+

LLISTES FINALS DE SELECIONATS I RESERVES DE LA CONVOCATORIA DE ERASMUS+2017/2018

SELECCIONATS  RESERVA
 Alumnes grau mitjà seleccionats  Alumnes grau mitjà de reserva
 Alumnes grau superior seleccionats

Alumnes grau superior de reserva

LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC INSTITUT LES VINYES CURS 2017-18 (CICLES)

LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC (BTX)          CURS 2017-18

CLASS

SCAPE

Simulacre 2017

Concurs de TES 2017

HEM OBTINGUT LA CARTA ERASMUS +

El nostre Institut Les Vinyes ha obtingut la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE), una concessió que ens omple de satisfacció per la seva significació en l’àmbit educatiu.
Convocada per la Comissió Europea, la carta ECHE ens va ser concedida el passat 3 de novembre de 2016, i constitueix el marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional que tot centre d’educació superior pot dur a terme en el marc del Programa Erasmus + de la Comissió Europea.
Aquest programa té com a objectiu atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge d’estudiants universitaris i de formació professional de grau superior. El Programa ofereix oportunitats per a la mobilitat d’estudiants i professors a l’estranger, especialment, a Europa.
La concessió de la Carta Erasmus  no només suposa un gran avenç per a realitzar projectes sinó també un pas més cap a la internacionalització del nostre centre.

LIPDUB LES VINYES 2016

Us presentem el lipdub de l'institut. Visita el nostre institut i coneix els seus espais, alumnes, equip directiu, personal de secretaria, consergeria, neteja  i professors/es d'una manera divertida i original.
No t'oblidis de veure el making off!
Ha sigut una experiència molt gratificant i un projecte comú de tot l'institut que tots/es hem gaudit!
Enjoy!

Veieu el