Política de Qualitat a l'Institut les Vinyes

POLÍTICA DE QUALITAT DE L’INSTITUT LES VINYES

La Política de Qualitat de l’Institut Les Vinyes  és un instrument per assolir el compliment de la missió i la visió que propugna l’Institut i per difondre els valors que reconeix com a propis.  Per aquest motiu buscarà respondre a les necessitats educatives del nostre alumnat, buscarà aconseguir les aspiracions socials dipositades en la nostre tasca per alumnes, famílies i empreses amb les quals col·laborem i treballarà per arribar a l’excel·lència en el servei educatiu que oferim. La implantació i el manteniment del nostre sistema de gestió de la qualitat garanteix l’acompliment d’aquests objectius i està basat en els següents punts:

1r.- Proporcionar a l’alumnat una educació, formació i orientació de qualitat, que els permeti créixer a nivell intel·lectual i personal en el marc de
            la societat contemporània.

2n.- Obtenir la confiança de les famílies en la qualitat del sistema educatiu que rep l’alumnat.

3r.- Adquirir el compromís del professorat en complir amb les exigències professionals que ens demana la societat actual.

4t.- Millorar el desenvolupament personal de l’alumnat per tal d’afavorir la convivència i el desenvolupament social.

5è.- Cercar la satisfacció professional de les persones i institucions que treballen o es relacionen amb el centre.

6è.- Actualitzar, segons els principis de la millora contínua, els objectius de l’Institut.

Tot això amb el compromís de l’Equip directiu amb el compliment dels requisits legals i reglamentaris.

C/Amèrica, 53
08924 Santa Coloma de Gramenet