CF Sanitàries

VISITA SEM 1r TES

Els alumnes de primer de TES vam realitzar una visita al Centre Coordinador d'Emergències de Catalunya (Barcelona) el dia 26 d'Octubre. Vam tenir l'oportunitat de conèixer el funcionament i les instal·lacions del centre. En arribar al SEM ens van mostrar una presentació on ens informaven de l'origen i finalitat principal del SEM (112). Seguidament vam poder observar la sala on es gestionen totes les trucades d'emergències a Catalunya i com es distribueixen. Per finalitzar la visita, vam veure la dotació de les ambulàncies i vam resoldre algunes preguntes que teníem. La visita va ser en termes generals molt interessant, encara que els alumnes de 1r de TES ens vam quedar amb ganes de mes informació i temps de visita. Agraïm l'atenció rebuda.