{gallery}SortidaGermanorAlumnes1r4t{/gallery}

El dia 10 d’Octubre els alumnes de 1r i 4t d’ESO de l’institut vam fer una sortida de tutoria i vam anar passejant per la vora del riu Besòs fins arribar a la platja de St. Adrià. Es tractava d’una sortida de germanor perquè ens poguessin comunicar i conèixer millor. La caminada va ser massa llarga i va fer molta calor, però va valdre la pena arribar fins a la platja. Allà vam esmorzar molt a gust.

Desprès d’esmorzar i reposar una estona, vam anar a cercar l’ombra i vam fer diferents jocs/activitats amb els alumnes de 4t. La tornada va ser una mica cansada.

Ens va servir per descobrir també el nostre entorn. Va ser una sortida profitosa.