SORTIDA AL TEATRE DE 2n ESO

Dimecres passat 29 de novembre, els alumnes de 2n de la ESO de l´Institut Les Vinyes vam ser al Círcol Catòlic de Badalona per verure l´adaptació de l´obra El Lazarillo de Tormes. Va ser molt divertida perquè els actors eren molt graciosos i encara que el pobre Làzaro es va portar molts cops, ens va fer riure bastant. Al final el públic els podia fer preguntes i resulta que totes les intervencions van ser d´alumnes del nostre centre. Una vegada resoltes els dubtes, vam fer una passejada al costat del mar i vam passar a prop de la fàbrica de Anís del Mono. Després vam tornar a l´institut. Va ser un dia diferent i molt entretingut.