COMIAT ALUMNES 4rt ESO. Promoció 2019/2020

El passat 2 de juliol de 2020 vam celebrar el comiat dels alumnes de 4rt ESO al pati de l'institut. Malauradament, no hem pogut tindre presència de les famílies i amics a causa de les mesures preventives contra el Covid19.

Volem donar-vos la benvinguda a aquest nou demà que us espera. Encetareu una nova etapa, d’estudis, d’amics i de vivències. Tot això que viureu feu-ho sempre des de la il·lusió però amb molt dedicació, treballant molt i esforçant-vos fins al màxim, sobretot quan les coses no surtin a la primera però sempre mirant endavant i aprenent.

Sí aprenent, la vida és un continu i constant aprenentatge. Un aprenentatge que no es limita només a passar de curs aprovant les diferents matèries, tenint títols i Graduats.  És un aprenentatge per saber, per construir pensament i que aquest pensament us serveixi per ser persones lliures, capaces de destriar en cada moment, amb criteri, allò que us convé o no a vosaltres de manera individual però sempre tenint en compte, que formeu part d’un grup, d’un nucli, en definitiva que viviu en una societat.

Per tant benvinguts ciutadans, molts ànims i molt coratge, us en sortireu!!!