Benvolgudes famílies,

El Departament d'Educació ha decidit el tancament dels centres educatius de tot Catalunya, des de demà dia 13 de març fins el divendres 27 de març, ambdós inclosos. L'escrit oficial podreu consultar-lo en la nostra pàgina web, www.institutlesvinyes.cat.

Els centres estaran tancats i l'alumnat, professorat i altres treballadors no podran accedir-hi.

Pel que fa al professorat, des de Direcció els hem demanat que mantinguin el contacte amb els alumnes pels conductes habituals, i els facin arribar, tant com sigui possible, deures i materials per treballar.

Per contactar amb el centre, disposeu del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la... des d'on intentarem resoldre els possibles dubtes

Bencordialment,

Ramon Martínez