Matí d'esmorzar saludable

Els alumnes de primer de batxillerat, des de la matèria de Ciències per al món contemporani, estan desenvolupant unes activitats per conscienciar als alumnes del centre a portar estils de vida saludables.

Dins d’aquesta iniciativa, han programat el “matí d’esmorzar saludable”. Tindrà lloc el proper divendres 29 de març.

Es proposa que tota la comunitat educativa del nostre centre, porti un esmorzar amb fruites, pa integral, làctics, cereals, productes sense sucres afegits,…Hi haurà opció per diferents opcions o al·lèrgies alimentàries.

A més, el alumnes de primer de batxillerat posaran una parada per vendre esmorzars fets per ells. Serà el mateix divendres al primer pati.Han confeccionat uns cartells informatius amb les propostes d’esmorzar que s’oferiran. Estaran penjats a partir de dilluns a l’ institut. Cada ració tindrà el preu de “50 cèntims”.

Us animem a prendre part d’aquesta iniciativa, tant important per a l’educació per la salut dels nostres adolescents.

Maite Moreno