SORTIDA 1er ESO AL PARC DE CAN ZAM

A l'últim dia abans de Setmana Santa, els/les alumnes de 1er ESO van anar el parc de CAN ZAM a fer diverses activitats impulsades pel departament d'Eduació Física de l'institut.

Van gaudir amb quatre diferents activitats. Una va ser parkour, on els nens i nenes demostraren les seves habilitats amb salts i moviments al medi urbà amb el propi cos, sense material extra.

Treball dur a les barres de calistènia:

També practicaren el datchball, un esport relativament nou on es treballa els llançaments de pilota, les recepcions, els reflexos i altres més coses.

En una de les estacions de jocs es va jugar a la recerca d'ous de xocolata pel parc, on els alumnes sempre tenien un dolç premi final.

Però la part què va crear més furor va ser a l'estació de ball, on molts d'elles i ells van mostrar autèntiques habilitats:

Va ser un matí molt divertit, vam gaudir molt.