Col·laboració d'alumnes de 1er perruqueria, amb el grup Alquimistes, al teatre SAGARRA de Santa Coloma de Gramenet

El passat mes de desembre, professorat i l'alumnat de 1r curs de perruqueria de l'Institut, vam col·laborar amb la companyia de teatre inclusiu Alquimistes, realitzant la caracterització per l'obra "Lorca en femení" que es va representar al Teatre Sagarra de Santa Coloma. Vam realitzar els dissenys i els pentinats a les actrius i actors en les dues representacions que es van dur a terme, romandre durant tota l'obra entre bastidors, per assistir-les i realitzar els canvis de pentinats. Va ser una experiència nova i molt interessant que ens ha permès conèixer una mica el que és la perruqueria en els mitjans escènics, una altra sortida que té la nostra professió. Tant de bo hi hagin més col·laboracions en el futur!